Saturday 5 March 2011

Lucas bukan 'Lucas'

Full Squad to Play Scotland: 



Goalkeepers:
Julio César (Inter)
Jefferson (Botafogo)
Victor (Grêmio)



Full Backs:
Daniel Alves (Barcelona)
Maicon (Inter)
André Santos (Fenerbahçe)
Marcelo (Real Madrid)



Centre Backs:
Thiago Silva (Milan)
David Luiz (Chelsea)
Luisão (Benfica)
Lúcio (Inter)



Midfielders:
Lucas (Liverpool)
Ramires (Chelsea)
Sandro (Tottenham)
Henrique (Cruzeiro)
Elias (Atlético Madrid)
Elano (Santos)
Renato Augusto (Bayer Leverkusen)
Jadson (Shakhtar Donetsk)
Lucas (São Paulo)



Forwards:
Alexandre Pato (Milan)
Nilmar (Villarreal)
Neymar (Santos)

Jonas (Valencia)

Ini lineup latest team yang di gelar selecao ni untuk international friendly match againts Scotland (andy murray men x agak-agak).
Yang best coacah mano panggil balik 3 geng orang tua yang dulu.Maicon,Lucio dan Elano.
Maybe die nak try gabung player-player ni dengan player muda sebab before ni si mano asik dok amik player muda jek.Polisi baru la konon kan.Nak geng dengan King Gopal la tu.
Tapi sebenarnya yang menarik perhatian aku bila die panggil Lucas masuk dalam team.'Lucas' yang tu memang still ade.Aku pun xtau nape coach minat benor dengan mamat 'Lucas' tu.Tapi yang aku nak cakap sebenarnya pasal Lucas yang sorang lagi ni.Ha pening kan pe aku cakap ni.
Lucas yang aku maksudkan adalah Lucas (Sao Paolo).Lucas (liverpool) tolak jauh-jauh sampai padang pasir gurun sahara
Aku kire ini pilihan yang tepat dari coach sebab die ni salah sorang wonderkid.
Memang dasyat die ni time aku tengok die maen dalam  South American Championship for the Under 20s. Perghh memang mengancam sanubari.
Brasil memang x pernah ketandusan bakat.
Harap-harap budak ni boleh tolong Brasil menang World Cup 2014 nanti.Olley!!


p/s:err lucas liverpool tu betoi ke orang Brasil???

mamat ni rasenye yang Liverpool nak .aiyarkk!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...