Saturday 7 May 2011

3 penjuru

Liga Super sekarang makin aummm~~ bila 3 team teratas masing-masing bersaing sengit menuju ke puncak.Puncak liga super ye,bukannya yang 'menuju puncak gemilang cahaya'.Itu untuk orang yang tak de hala tuju,yang dah putus semangat hidup.


TRW terus mengorak langkah.Leading dengan kelebihan jaringan gol.'Messi Malaysia' ade.Memang power la kan.Team power.Fans pun power.Stadium aku dengar penuh je setiap game.Sampai ade yang tengok celah-celah pagar.Itu macam la baru true fans.Mintak KAFA buat stadium baru la.Baru style.


Selangor still menang even stadium tak penuh.Ni dari ape aku baca la.Aku rase player Selangor elok main negeri lain la.Negeri lain at least ikut team.Team power,stadium penuh.Team tak power,stadium tak berapa penuh.Ini team power pun orang yang datang malu-malu kucing je.Kemon la orang Selangor.Kasi penuh la stadium.


Terengganu pula still cool je follow dari belakang.Tunggu mase dua team atas die ni tercicir point.Diorang relax 2nd round ni sebab banyak main home.Kalo diorang menang semua game home memang ade peluang juara liga.Team ni yang aku jangka menang liga.Tengok end of season nanti betul ke tak tekaan aku.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...