Thursday 7 April 2011

Tak paham

Ko pelik.Sekian.


Name die ‬ Alberto Undiano‎.
Ape yang aku tak paham pasal die??
Name die??
Memang aku tak paham dah maksudnya.
Aku sebenarnya tak paham dengan cara die jadi pengadil.
Macam mane die pilih posisi yang sesuai untuk die adili game tu.
Kalo korang sedar semalam,
posisi yang die ambil sepanjang 90 minit game tu memang sangat pelik.
Sebab ape pelik??
Sebab refree lain kebiasaannya tak duduk dekat posisi tu.
Die pilih untuk duduk di posisi yang bagi aku susah die nak nampak kalo ade ape-ape kekasaran yang jadi dan tempat tu juga mengganggu permainan.
Player susah nak passing sebab kadang-kadang die berada di posisi yang menghalang player untuk passing kepada teammate diorang.
Refree selalunya duduk belakang bola,tapi die ni aku nampak asyik duduk depan dari bola.
Ape kejadahnye semua ini??
Kadang-kadang dah nampak macam WINGER je bile tengok die.

Paham ke ape aku ngarut ni??

Korang rase macam mane?
Maybe aku salah.
Ini ape aku rase je.
Maybe posisi die betul sebenarnya.
Die ade buku FIFA.
Aku ade PES 2011 je.
Tapi apa yang pasti,
aku memang tak paham dengan die.

Wahai Alberto Undiano‎,ko PELIK!!!

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...