Thursday 7 April 2011

Rude Boy.Lutut melekat rumput.

Rude Boy mengganas lagi tanpa perlu mencarut kepada sesiapa.



  • Man U hanya akan menang dengan Chelsea bila semua orang cakap Chelsea akan menang dengan Man U.Ada paham??
  • Overall game kurang menerjah sanubari aku.Terlalu banyak sloppy pass yang sebelum ni aku jarang tengok diorang buat especially dari The Blues.Mengarut main!!!
  • Aku tak suke Nando dan aku suka dengan prestasi yang die masih kekalkan ni.Kalo tanya Tiger Wood mesti die cakap macam ni pasal performance Nando, 'di bawah par ye'.
  • Ryan Giggs tetap legend walau ape jadi.Mane winger boleh buat macam die??Bale??jangan cakap benda tahyul.Berdozer tau.
  • Bosingwa orang tua pun tak boleh nak layan.Mende la.
  • Drogba main ntah macam hape.Guna kekuatan je kejenye.
  • Kem Chelsea aku tengok Lampard je boleh blah.Yang lain semua tak boleh blah!!!
  • Kem Man U pula boleh blah biasa-biasa je sebenarnya.=p
  • Evra berjaya patahkan try paling maut Chelsea.Evra jugak terselamat dari membuat penalti selepas dengan sedapnya menggunting Ramires.
  • Badi Vidic terhadap Nando dah  berakhir semalam.Tak ade kad merah untuk die.Kuning je dapat.Minat benor kumpul kad.
  • Comebcak dari ferdy sangat memberangsangkan
  • Rude Boy paling best semalam.Stamina macam minum ginseng+tongkat ali.Die la serang,die la tolong tengah,die la jugak yang tolong defend.Tolak ketepi cara die celebrate yang tak berapa jadi tu.Janji gol.Kan Usop??



Celebrate tersangkut rumput memang spoil mood ler.Aiyarkk!!!

Bapok mane main dengan Chelsea semalam ni??







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...