Monday 28 March 2011

Rogerio Ceni.100th goal.

Tak kait dengan gua.Gua jage penjara.
Bukan jaga gawang gol.

Siapa kata goalkeeper tugas die hanya jaga tiang gol??
Kalo ade yang fikir macam tu memang silap besar.
Sebab goalkeeper pun pandai jaga tepi kain orang.
Tak ade la.
Goalkeeper pun mampu buat ape yang pemain posisi lain boleh buat.
iaitu Menjaringkan gol.
Dalam buku FIFA tak bagi tau ape-ape pasal keeper tak boleh buat gol kan??
Dalam buku kanak-kanak ana muslim pun rasenye tak ada.
Majalah pengantin korang jangan cari la.
Konpem dah tak ada.
Ramai dah goalkeeper buat perangai jaringkan gol ni.
Tapi ade sorang je yang die skor lebih-lebih pula dari keeper lain.
Dengan kejayaan mencecah 100th goal in career
Siapa boleh menyangkal kehebatan beliau sebagai penjaring yang hebat??
Aku sedetik pun tak berani sangkal.
Gol peribadi pun tak sampai 10.
Dah la main standard kampung je.Alahai.
So,tanpa membuang mase  aku dengan ini
Mempersembahkan

ROGERIO CENI.Hiyarkk!!!


Beckham pun nangis tengok aku gol.
Jangan tanya aku nape tak buat gol lagi.
Aku malas je.Bukan tak reti.
p/s:azizul kamaludin pun terkedu kalo macam ni.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...