Sunday 6 March 2011

Futsal Intervarsiti USMKK 2011

Futsal intervarsiti 2011.Ini tournament paling otai abad ni.Semua event yang ada abad ni memang tak boleh lawan tournament ni termasuk la event-event besar macam World Cup, sukan asia, sukan olimpik, liga roundess kampung, pertandingan batu seremban, karnival wau dan layang-layang serta karnival sure heboh anjuran tv3.
Tapi tibe-tibe je aku buh pasal diri aku kan.Ala ape salahnye skali skale.Bukan selalu.

Tournament ni aku dengan geng upin ipin aku join 5 March 2011 hari tu anjuran student Forensik 3rd year dekat kampus aku. Tournament ni diorang buka kat semua IPT yang ade dekat area Kelantan. So, ade la dekat 20 team join mende ni. Team aku salah satu yang masuk. Name team aku Cotex FC tapi daftar sebagai USM A.Peringatan cara sebut team aku kene betul ye yang part CO tu.bunyi mende tu mcm ni. Co=Co bukan Co=Ko.Paham?? Ini bukan persamaan kimia pun sampai susah nak paham kan.

Aku buh menatang ni semua bukan ape,sebab team aku jadi Johan tournament ni. Kalo kalah belum tentu aku letaknya.kih3. Lagipun ni tournament last aku as a student. Jadi ia berakhir dengan satu kenangan yang cukup indah.Aku sediakan sikit tatapan untuk korang.Thanx pada semua yang terlibat=)




cantik tak cantik tak!!!
Ini hadiah kami.termasuk hamper besor


cute kan kami..

Geng melekat jaring


Kembar??ye kot..

Geng tuala
ini physio team kami merangkap penyokong setia
WAGS merangkap AJK=)
Penyokong tegar
baju kunin ultras kami.die sorang dah cukup.penuh gelanggang






8 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...