Saturday 14 May 2011

Kalah.Rasuah


Kene tibai sikit rasuah,kene tibai sikit rasuah,kene tibai sikit rasuah
Cuba la cakap macam ni,
Team main kurang baik,taktikal semua tak jadi,banyak kelemahan perlu baiki.
Apa susah sangat ke nak mengaku??
Tapi ini aku dengar ape orang cakap la.Mane la aku tau ade rasuah ke tak sebenarnya HAHAHAHAHA.
Aku bukan BPR pun.
Kalo betul la ade rasuah,aku bagi keeper Selangor yang main rasuah.
Main macam hape.Pergi balik main liga kampung lagi bagus.
Kalo tak caya korang tengok video bawah ni nanti

Esoknya aku tengok berita.
Aku gelak sorang-sorang.Sebab ape?
Sebab K.Devan buat gaya tak ade suara bile nak kene interview.
Kesian.Penat jerit la tu.
Tapi aku tak tau la betul ke tak die tak ade suara.
Kalo betul tak ape la,tapi kalo tak betul tu yang tak style.
Takkan nak mengelak kot.
Kelakar pula aku tengok time die tak mau kene interview tu.
Bersungguh buat gaya tak ade suara.
Alahai~~

Yang penting game  hari tu Kelantan memang power.
Bukan setakat team je power,fans pun power.
Dari jauh datang,relax je.Katenya bukan selalu dapat datang.
Duit tak ade masalah.Boleh cari.
Tapi fans Selangor yang tinggal sekangkang kera je dari stadium pula yang buat dek je tak datang.Ade la yang datang.Tapi patutnya lagi ramai.
Tunggu depan tv kot berharap astro arena tunjuk game tu.
Ape barang tengok dekat tv.Caitt!!
Stadium tak pernah jejak tapi kalo menang habis satu Malaysia di canang.
Mende perangai macam tu.

Final aku tau dah sure Kelatan vs Terengganu.Jom ke lautttt!!



p/s:player Malaysia kuat je main bookie.Ce try cari sape.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...