Tuesday, 1 March 2011

Terima Kasih Daun Keladi wahai Refree

ini  yang awok rase nak sodok refree tak habis g skola ni
Full time game Perak vs Harimau Muda A.seri 1-1.game menarik.dua-dua team asik duk balas serangan.Shahrulnizam paling smart main.trupas semua stok maut punyer.tak de ler yang geli2 punya.Kredit untuk cik Ong punya team sebab bagi saingan yang baik.especially si wan zack.Liat nak mampos.bak kata mak cik dalam iklan time world cup dulu2.'macam lipas kudung ha...haih berdesup pegi nyeee'.Mujur la injured.senang sikit geng2 kak limah nak main.
Game semua ok.refree je yang buat taik.taik mata.taik hidung.taik kambing.taik rimo.taik seladang.semua jenis taik dekat dunia ni refree tu buat tadi.awok memang jenis pantang tengok mende2 macam tu.nak marah je la rase.jangan sampai usop ajok orang-orang kampung pisang bakor rumoh dia dah la ye.'ha kite bakor je rumoh die'.lambai sikit tangan~~.tapi tak ape ler.game dah hbs.freekick dah lawa.adat la jumpe refree tak habis masuk sekolah.PEACE.


SABOR JE LA KAK LIMAH WEI!!!

2 comments:

  1. post ni kelakar....cite hantu kak limah mmg boleh jadi evergreen ar cani...kuikui

    ReplyDelete
  2. hahah tau xpe...kak limah berbekas di hati semua org...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...