Saturday 12 March 2011

Serba salah di buatnye.

Saya janji takkan bagi harapan palsu

Nak tulis ke tak.Nak tulis ke tak.Nak tulis ke tak.
Dilema juga aku nak tulis entry ni.
Kesian pun ade kalo tulis.
Kalo tak tulis pula memang bukan kipas susah mati la aku ni kat Manchester United.
Tak sampai hati.Menangis kadang-kadang tengok team ni.
Team favourite aku pakai barisan cacamarba je pun semalam.
Tapi tetap boleh menang.
Aku pelik la.Aku pelik la.Takkan korang tak pelik.
Team mane la yang cap ayam sangat ni sampai lawan barisan macam tu pun tak boleh menang.
Pak Alex slumber badak je letak defend kiri kanan jadi winger kiri kanan.
Perggh!!!penuh penganjingan tu.Letak pula defend paling versetail main midfield.Memang ajenye ye la.
Overall United main pakai 7 orang defend.
Still boleh menang juga.Ape makan budak-budak Alex ni??
Bukan la nak berlagak United ni hebat tapi nak bagi tau team yang lawan United tu yang sangat 'terror'.
Terror mendenye??
Terror la sebab boleh hilang 3 cups dah season ni.
Awal season bukan main cakap lagi 
'Saya sebagai coach yang mengajar sekolah passing tadika action ingin mendapatkan 4 piala untuk musim ini'.
Tak baik menipu tau.Dosa.
Aku ucap selamat la dekat korang untuk berjuang piala terakhir season ni yang korang dapat entah zaman bila entah.


Lu orang kutuk gua.Semalam gua selamatkan lu orang tau budak-budak.Yo PEACE!!


1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...